مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 فروردین 1400 ساعت 05:452021-04-18بين الملل

تمام تحریم ها باید یک جا لغو شود


جمهوری اسلامی ایران تقسیم تحریم ها به قابل رفع، قابل مذاکره و غیرقابل رفع را قبول ندارد و خواستار لغو تمام تحریم ها است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، تی وی پرس نوشت: یک منبع آگاه گفت: جمهوری اسلامی ایران تقسیم تحریم ها به قابل رفع، قابل مذاکره و غیرقابل رفع را قبول ندارد / تمام تحریها باید یک جا لغو شود.

برخی رسانه های غربی دیروز گزارش دادند آمریکا قصد ندارد همه تحریم ها را لغو کند.

بر اساس این گزارش ها تحریم هایی هم که آمریکا قصد برداشتن آنها را دارد تنها پس از امتیازات اضافه ای که تهران باید بدهد، برداشته می شود.

یک منبع موثق مطلع از روند مذاکرات وین امروز در گفت و گو با پرس تی وی تفکیک تحریم ها به سه دسته قابل رفع، قابل مذاکره و غیر قابل رفع را رد کرد و گفت: مطابق سیاست قطعی نظام، تمام تحریم ها اعم از تحریم های موسوم به برجامی، تحریم های دوره ترامپ ذیل هر عنوانی و تحریم های دوره اوباما که پس از اجرایی شدن برجام وضع شده، باید لغو شود و پس از راستی آزمایی در مدت زمان معقول، ایران آماده توقف اقدامات جبرانی خواهد بود.

این منبع مطلع به پرس تی وی گفت: همانگونه که رییس جمهور در دیدار با وزیر خارجه روسیه بر ضرورت بازگشت به توافق 2015 تاکید کردند، هر تحریمی که از سال 2015 به بعد، پس از اجرایی شدن برجام وضع شده ؛ از جمله دو تحریم موسوم به ISA و Vi


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمام تحریم ها باید یک جا لغو شود

تمام تحریم ها باید یک جا لغو شود