مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 فروردین 1400 ساعت 05:352021-04-18بين الملل

درخواست اتحادیه پارلمان عربی و فلسطین برای حمایت از اسرا


ریاست اتحادیه پارلمان عربی مجدداً درخواست خود را برای حمایت و همبستگی با اسیران و بازداشت شدگان فلسطینی در زندان های رژیم صهیونیستی مطرح کرد.

- ریاست اتحادیه پارلمان عربی مجدداً درخواست خود را برای حمایت و همبستگی با اسیران و بازداشت شدگان فلسطینی در زندان های رژیم صهیونیستی مطرح کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری فلسطینی معا، اتحادیه پارلمان عربی در بیانیه ای در شنبه شب بر نیاز مبرم جهت اجرای بندهای کنوانسیون سوم ژنو سال 1949 و پروتکل الحاقی نخست سال 1977 و همچنین تمامی قطعنامه های ذی ربط شورای امنیت تاکید کرد.

این اتحادیه خواهان فعال سازی چارچوب حقوقی بین المللی برای مشروعیت مقاومت فلسطین شد و اعلام کرد که این چارچوب، پایه و اساس هر تحرکی در موضوع اسیران فلسطینی از جمله پیگیری اوضاع درمانی، روانی و حقوقی آنها است تا آنها آزاد شوند.

اتحادیه پارلمان عربی بر مخالفت خود با بازداشت های خودکامانه توسط مسئولان اسراییلی تاکید کرد و خواهان افزایش تلاش ها برای آزادی اسیران و بازداشت شدگان فلسطینی به عنوان نخستین گام ازسرگیری مذاکرات و دست یابی به حل و فصل عادلانه و فراگیر و نهایی مساله فلسطین شد.

اتحادیه پارلمان عربی بر موضع ثابت خود برای حمایت از مساله فلسطین و یاری مردم برادر آن در تمامی محافل بین المللی تاکید و اعلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست اتحادیه پارلمان عربی و فلسطین برای حمایت از اسرا

درخواست اتحادیه پارلمان عربی و فلسطین برای حمایت از اسرا