مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 فروردین 1400 ساعت 05:302021-04-18سياسي

ارتش در همه سامانه های جنگی به خودکفایی رسیده است


ارشد نظامی آجا در منطقه اصفهان با بیان اینکه ارتش رکن استقلال کشور است، گفت: امروز ارتش در همه سامانه های جنگی به خودکفایی رسیده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، امیر سرتیپ دوم محسن آذرافروز صبح امروز در مراسم رژه روز ارتش جمهوری اسلامی ایران ضمن تبریک این روز با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب روز گذشته در پیام خود در باره ارتش فرمودند امروز ارتش در صحنه و آماده انجام مأموریت است و این آمادگی را تا سر حد نیاز افزایش دهید و نقش آفرینی کنید ، اظهار داشت: این فرمایش فرمانده کل قوا مسئولیت ما را دوچندان کرده است.

وی با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب همواره در فرمایشات خود ارتش را مورد لطف قرار داده و رهنمودهای ایشان چراغ راهی برای ادامه فعالیت ما ست، ابراز داشت: فرمایشات ایشان نقشه راه همه قوا است و با همه توان در راستای تحقق آن تلاش خواهیم کرد.

فرمانده ارشد آجا در استان های اصفهان، یزد و چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب در پیام خود به مناسبت روز ارتش این روز را یک عید دانستند و گفتند: روز ارتش ما را به یاد جانفشانی ها و شهدای عالی قدر ارتش می اندازد .

مسابقات ارتش های جهان در اصفهان برگزار می شود وی با تاکید بر اینکه فرماندهان ارتش باید بدانند آمادگی رزمی از توانایی نظامی مهم تر است، تصریح کرد: هرچقدر هم که توانای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتش در همه سامانه های جنگی به خودکفایی رسیده است

ارتش در همه سامانه های جنگی به خودکفایی رسیده است