مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 فروردین 1400 ساعت 05:252021-04-18سياسي

با ادغام دانشگاه کوثر بجنورد مخالفم/از استان، آمار غلط به وزارت علوم می دهند


نماینده مردم 5 شهرستان خراسان شمالی در مجلس ضمن مخالفت با ادغام دانشگاه کوثر بجنورد گفت: دولت در این 8 سال برای پیشرفت فیزیکی این دانشگاه اعتباری تخصیص نداده است.

- محمد وحیدی در گفت وگو با خبرنگار فارس در بجنورد اظهار کرد: با توجه به این که رویکرد افزود: در سال 1400 برای دانشگاه کوثر به عنوان ردیف جدید اعتبارات بودجه، 3 میلیارد اعتبار تملک دارایی را در مجلس و کمیسیون آموزش و تحقیقات تعیین کرده ایم که اگر مخالف این مرکز آموزشی بودیم برای آن تلاش نمی کردیم.

  وی ادامه داد: زمانی که مدیرکل آموزش وپرورش بودم اولین حمایت ها از ایجاد یک دانشگاه دخترانه که نخستین دانشگاه بعد انقلاب است و اختصاص دادن ساختمانی برای آن توسط آموزش وپرورش صورت گرفت و حالا نیز قطعاً کوتاه نمی آییم.

نماینده مردم بجنورد اضافه کرد: اجازه ی ادغام این دانشگاه را نخواهیم داد اما ازآنجایی که این یک قانون کشوری است که در هر استان ازنظر زمان بندی یک دانشگاه فقط باید باشد اگر ادغام شد نیز دانشگاه کوثر باید به صورت پردیس دخترانه مستقل همچون دانشگاه فرهنگیان به فعالیت خود ادامه دهد، ضمن اینکه حتی قم نیز در حال حاضر دانشگاه دخترانه اش به صورت پردیس درآمده است.

وی تصریح کرد: ما همچنان مصمم بوده تا به کمک نماینده محترم ولی فقیه، استاندار و نمایندگان مجلس تنها دانشگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با ادغام دانشگاه کوثر بجنورد مخالفم/از استان، آمار غلط به وزارت علوم می دهند

با ادغام دانشگاه کوثر بجنورد مخالفم/از استان، آمار غلط به وزارت علوم می دهند