مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 فروردین 1400 ساعت 05:002021-04-18حوادث

3باند قاچاق موادمخدر درآذربایجان غربی منهدم شد/کشف27تن گندم قاچاق


فرمانده انتظامی آذربایجان غربی از شناسایی و انهدام سه باند بزرگ تهیه، تولید و قاچاق مواد محدر در استان در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی خبر داد.

- سردار مسعود خرم نیا در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه در قالب این سه باند 423 کیلو و206 گرم تریاک کشف و ضبط شد، افزود: با کشف این سه باند 15 قاچاقچی، 89 نفر توزیع کنندگان و همچنین 194 نفر معتاد جمع آوری و دستگیر شدند.

وی با اشاره به بسیج امکانات و تجهیزات پلیسی سطح استان برای اجرای این طرح تصریح کرد: با تلاش های مأموران انتظامی در این راستا 11 دستگاه انواع خودروی سبک و سنگین و یک دستگاه موتورسیکلت کشف و ضبط شد.

سردار خرم نیا همچنین از کشف بیش از 300 کیلوگرم مواد مخدر مرفین در شهرستان خوی خبر داد و گفت: در بررسی محورهای مواصلاتی ایستگاه ایواوغلی خوی مأموران انتظامی خوی در محور تبریز -خوی حین گشت زنی به یک دستگاه خودروی هیوندا مشکوک شدند.

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی اضافه کرد: با هوشیاری مأموران انتظامی ضمن تعقیب و مراقبت در یک عملیات ضربتی متهم را که با مشاهده مأموران تغییر مسیر داده بود دستگیر کردند که در بازرسی از خودروی توقیف شده 300 کیلو گرم مواد مخدر از نوع مرفین کشف و دو نفر متهم دستگیر شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3باند قاچاق موادمخدر درآذربایجان غربی منهدم شد/کشف27تن گندم قاچاق

3باند قاچاق موادمخدر درآذربایجان غربی منهدم شد/کشف27تن گندم قاچاق