مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 فروردین 1400 ساعت 04:052021-04-18حوادث

کشف 5 میلیارد تومانی کالای قاچاق در کهریزک/ 4 نفر دستگیر شدند


رییس پلیس امنیت اقتصادی پایتخت از کشف5 میلیارد تومانی لوازم یدکی قاچاق درانباری در محدوده کهریزک و دستگیری 4 نفر خبر داد.

- سرهنگ کارآگاه علی ولی پور گودرزی رییس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ در گفت وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس از دستگیری چهار نفر و کشف تعداد 2600 قلم انواع لوازم یدکی خودروی قاچاق خبر داد.

سرهنگ ولی پور گودرزی در تشریح خبر فوق اظهار داشت: روز گذشته با اطلاع از خبری مبنی بر تخلیه و نگهداری مقادیری لوازم یدکی خارجی قاچاق در دو باب سوله به آدرس کهریزک احمد آباد ماموران پلیس طی یک عملیات همزمان و منسجم به محل اعزام شده و پس از رصد اطلاعاتی نامحسوس ، مشاهده کردند که تعداد چهار دستگاه خودروی سواری موسوم به شوتی با انجام تغییرات فیزیکی در خودرو و مخدوش کردن پلاک به محل مراجعه و اقدام به تخلیه مقادیر متنابهی لوازم یدکی خارجی از نوع خودروهای هیوندا و کیا کردند.

رییس پلیس امنیت اقتصادی تصریح کرد: در تحقیقات اولیه رانندگان خودروهای شوتی اظهار داشتند که در چند روز گذشته طی دو مرحله اقدام به تخلیه انواع لوازم یدکی خارجی در این مکان نموده و مالک اصلی کالاها را از گناوه بدون هیچ گونه اسناد و مدارک مثبته گمرکی به مقصد تهران بارگیری کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 5 میلیارد تومانی کالای قاچاق در کهریزک/ 4 نفر دستگیر شدند

کشف 5 میلیارد تومانی کالای قاچاق در کهریزک/ 4 نفر دستگیر شدند