مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 فروردین 1400 ساعت 04:052021-04-18سياسي

هر خطای ابلهانه دشمن با پاسخ دندان شکنی همراه خواهد شد


فرمانده قرارگاه مقدم ناوگان جنوب نداجا گفت: دیگر دوران بزن و در رو تمام شده و دشمنان بدانند اگر خطای ابلهانه ای ای انجام دهند، به طور حتم پاسخ دندان شکنی از طرف نیروهای مسلح کشورمان دریافت خواهند کرد.

- ایسنا/هرمزگان فرمانده قرارگاه مقدم ناوگان جنوب نداجا گفت: دیگر دوران بزن و در رو تمام شده و دشمنان بدانند اگر خطای ابلهانه ای ای انجام دهند، به طور حتم پاسخ دندان شکنی از طرف نیروهای مسلح کشورمان دریافت خواهند کرد.

امیر دریادار دوم آریا شفقت رودسری، صبح امروز (29 فروردین) در آیین گرامیداشت روز ارتش با شعار مدافعان وطن یاوران سلامت در منطقه یکم امامت نداجا، افزود: 29 فروردین یادآور تدبیر هوشمندانه و مدبرانه معمار کبیر انقلاب بوده و این روز را به هم رزمان خودم در نیروهای مسلح به ویژه در ارتش جمهوری اسلامی ایران تبرک می گویم.

فرمانده قرارگاه مقدم ناوگان جنوب نداجا ادامه داد: ارتش همواره در کنار انقلاب اسلامی بوده و از ابتدا تاکنون خودرا خادم مردم و نظام جمهوری اسلامه دانسته و می داند تا این انقلاب امروز از یک نهال نوپا به درختی تنومند تبدیل شود.

وی افزود: در دورانی که دشمنان خارجی در جهت تضعیف انقلاب نوپای اسلامی، تفکر انحلال ارتش را در جامعه انتشار می دادند و متأسفانه برخی افراد داخلی ناآگاه نیز به آن دامن می زدند، امام ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هر خطای ابلهانه دشمن با پاسخ دندان شکنی همراه خواهد شد

هر خطای ابلهانه دشمن با پاسخ دندان شکنی همراه خواهد شد