مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 فروردین 1400 ساعت 03:202021-04-17سياسي

دولت و قوه مقننه در مدیریت فضای مجازی موفق نبوده اند


مسئول سازمان فضای مجازی سراج مرکز قزوین با انتقاد از عملکرد دولت و قوه قانون گذار در خصوص مدیریت فضای مجاری گفت: هیچ موفقیتی در خصوص مدیریت فضای مجاری در کشور حاصل نشده است.

- حامد کبودوند در گفت و گو با خبرنگار مهر در خصوص مدیریت فضای مجازی در کشور اظهار کرد: مفهوم حکمرانی در فضای مجازی با مفهوم همین تعریف در واقعیت بسیار متفاوت بوده و برداشت های متفاوتی وجود دارد.

این فعال فرهنگی افزود: باید بررسی کنیم که حکمرانی در فضای مجازی امروز در همه جوانب تأمین زیرساخت، قانون گذاری و تعریف قانون در این زمینه و یا سرویس دهی و خدمات مات است اعمال می شود یا خیر؟ در شرایط کنون حکمرانی کشور در زمینه فضای مجازی به سروریس دهی و تأمین زیرساخت ها محدود شده و نتوانسته به رویکرد نظارتی و قانون گذاری و اجرای این موارد وارد شود.

وی بیان کرد: دولت ها و مؤلفه های تأثیرگذار نتوانسته اند در مدیریت فضای مجازی موفق عمل کنند و علاوه بر دولت ها ضعف قانونگذار هم به وضوح در این موضوع قابل نقد است.

کبودوند با بیان اینکه اگر در ارائه هر سرویسی همگام با قانون پیش می رفت و فعال شدن قوانین همپا با فضای مجازی رشد پیدا می کرد امروز حتماً تا حد زیادی از آسیب ها کاسته می شد، بیان کرد: چهار چوب قانون در مواردی مانند فضای مجاری با شفافیت بیان نشده که همین امر هم از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت و قوه مقننه در مدیریت فضای مجازی موفق نبوده اند

دولت و قوه مقننه در مدیریت فضای مجازی موفق نبوده اند