مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 فروردین 1400 ساعت 03:052021-04-17اقتصادي

رفع موانع تولید پیش درآمد تحقق شعار سال است


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار یزد رفع موانع تولید را پیش درآمد تحقق شعار سال دانست و گفت: تحقق این مهم دغدغه مدیریت ارشد استان است.

- ایسنا/یزد معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار یزد رفع موانع تولید را پیش درآمد تحقق شعار سال دانست و گفت: تحقق این مهم دغدغه مدیریت ارشد استان است.

سید مسعد عظیمی در نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان که در سالن کوثر استانداری برگزار شد، به ضرورت ارتقای کیفی و کمی تولید در دوران پساکرونا اشاره کرد و گفت: مهم ترین دغدغه مدیریت ارشد استان رفع موانع تولید است.

وی خاطرنشان کرد: رفع موانع تولید پیش درآمد تحقق شعار سال است و مدیران استان در حوزه اقتصادی، تولید و صنعت وظیفه دارند درخصوص رونق تولید و ایجاد اشتغال پایدار تمام ظرفیت های خود را به کار گیرند.

محمدرضا علمدار یزدی رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان نیز در این نشست گفت: برای اولین بار کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان یزد مقام اول را در سطح کشور به دست آورده که در این رابطه لازم است از حمایت های مدیریت ارشد استان و تلاش های همه دستگاه های عضو کارگروه تشکر و قدردانی شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی استانداری یزد، در این نشست مشکلات چهار واحد تولیدی و صنعتی استان مورد بررسی قرار گرفت و برای رفع موانع تولید در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع موانع تولید پیش درآمد تحقق شعار سال است

رفع موانع تولید پیش درآمد تحقق شعار سال است