مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 فروردین 1400 ساعت 18:352021-04-17سياسي

35 درصد تست های PCR در استان کرمان مثبت است/ دورکاری ها رعایت نمی شود


معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: در گام چهارم مبارزه با کرونا تست های رپید حدود 7 درصد مثبت بود و اکنون به 14 درصد رسیده و تست های PCR مثبت در دوره قبل کمتر از 25 درصد بود و اکنون تا 35 درصد مثبت می شود.

- ایسنا/کرمان معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: در گام چهارم مبارزه با کرونا تست های رپید حدود 7 درصد مثبت بود و اکنون به 14 درصد رسیده و تست های PCR مثبت در دوره قبل کمتر از 25 درصد بود و اکنون تا 35 درصد مثبت می شود.

دکتر حسین صافی زاده شامگاه 28 فروردین ماه با اشاره به عملکرد طرح شهید سلیمانی در راستای مقابله با کرونا در استان کرمان اظهار کرد: هدف طرح شهید سلیمانی این بود شناسایی بیماران مبتلا به کرونا و افراد در تماز نزدیک با آنها در اسرع وقت انجام و بحث ایزوله و قرنطینه آنها صورت بگیرد تا بیماری در بستر خانواده محدود شود و در سطح جامعه منتشر نشود.

وی با بیان اینکه بخش بعدی طرح، تیم های نظارتی بودند که در اماکن، ادارات و .

نظارت داشتند و این دو مورد در کنار هم توفیقات زیادی داشت، افزود: در ابتدای آذر 99 در استان کرمان 70 بیمار مثبت بستری در هفته داشتیم که با محدودیت ها و اجرای طرح در اسفندماه بستری ها به تعداد بسیار کمی رسید و مرگ و میر در آذرماه 180 مورد در هفته بود که در هفته آخر اسفند به 9 مورد در هفته رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

35 درصد تست های PCR در استان کرمان مثبت است/ دورکاری ها رعایت نمی شود

35 درصد تست های PCR در استان کرمان مثبت است/ دورکاری ها رعایت نمی شود