مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 فروردین 1400 ساعت 18:302021-04-17حوادث

برخورد قانونی با روزه خواری در انظار عمومی انجام می شود


با توجه به مشهود بودن جرم روزه خواری، با روزه خواران در ملأعام طبق قانون برخورد خواهد شد.

- یزدـ فرمانده انتظامی اشکذر گفت: با توجه به مشهود بودن جرم روزه خواری، با روزه خواران در ملأعام طبق قانون برخورد خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سرهنگ مهدی گل محمدی عصر شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: روزه خواری در ملأ عام از نظر شرعی حرام و مصداق جرم مشهود و قابل تعقیب است و معذوراتی مانند بیماری و مسافرت مجوز روزه خواری در انظار عمومی نیست.

وی، خطاب به متصدیان هتل ها، رستوران های بین راهی و مهمان پذیرها افزود: این اصناف فقط می تواند برای مسافران با اخذ مجوز از مراجع ذی ربط با رعایت شئون اسلامی و پوشش فضای مربوطه فعالیت کنند و ارائه خدمات توسط سایر مراکز پذیرایی از اذان صبح تا اذان مغرب ممنوع بوده و در صورت مشاهده برابر مقررات با متخلفان برخورد خواهد شد .

فرمانده انتظامی شهرستان اشکذر ادامه داد: پلیس از رانندگان وسایط نقلیه عمومی و خصوصی انتظار دارد از تظاهر به روزه خواری، استعمال دخانیات و ایجاد آلودگی صوتی پرهیز کنند و با توجه به این که در ماه رمضان فضای کشور آکنده از عطر بندگی و معنویت است شهروندان در رعایت عفاف و حجاب، مهربانی و کمک به مستضعفان و دیگر وظایف انسانی اهتمام کنند .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد قانونی با روزه خواری در انظار عمومی انجام می شود

برخورد قانونی با روزه خواری در انظار عمومی انجام می شود