مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 فروردین 1400 ساعت 17:452021-04-17بين الملل

تجمع اهالی جولان سوریه در حمایت از بشار اسد و مقاومت برابر رژیم صهیونیستی


اهالی جولان سوریه با برپایی مراسمی به مناسبت سالروز استقلال این کشور بر حمایت خود از نظام سوریه و مقاومت برابر رژیم صهیونیستی تاکید کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، اهالی جولان هایی در تمجید سالروز عید استقلال و تصاویر رهبران انقلاب سوریه علیه اشغالگران فرانسوی و تصاویر بشار اسد رییس جمهور سوریه را در دست داشتند و در حمایت از ارتش سوریه در جنگ علیه تروریسم تکفیری هم شعار سر می دادند.

آنها همچنین بر پایبندی اهالی جولان اشغالی سوریه به سرزمین مادری خود و همچنین به مقاومت تا آزادسازی سرزمینشان و بیرون راندن اشغالگران صهیونیست تاکید کردند.

محمد کنانی آزاده فلسطینی نیز طی نطقی در این مراسم با تاکید بر وحدت راه و سرنوشت اهالی جولان و مردم فلسطین که با دشمنی واحد روبه رو هستند، گفت: فلسطینی ها و سوری ها با آزادسازی کامل سرزمین خود و نابودی اشغالگری، آینده درخشانی را رقم خواهند زد.

صدقی المقت آزاده فلسطینی که قدیمی ترین اسیر سوری در زندان های رژیم اشغالگر نیز بوده است، در مکالمه تلفنی با این مراس گفت: مقاومت گزینه ما و راه ما برای آزادسازی سرزمین و بیرون راندن اشغالگران صهیونیست است.

وی تاکید کرد: مردم ما در جولان اشغالی بر ادامه مقاومت و مقابله با رفتارهای رژیم صهیونیستی اعم از پروژه های شهرک سازی یا اقتصا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجمع اهالی جولان سوریه در حمایت از بشار اسد و مقاومت برابر رژیم صهیونیستی

تجمع اهالی جولان سوریه در حمایت از بشار اسد و مقاومت برابر رژیم صهیونیستی