مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 فروردین 1400 ساعت 15:352021-04-17حوادث

بازگرداندن چک گمشده به صاحب اصلی


معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان فارس از صحت عمل مأمور پلیس راهور در بازگرداندن یک فقره چک به ارزش 82 میلیون و 100 هزار ریال به صاحبش خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، کورش سالمی با بیان این خبر اظهار داشت: یکی از مأموران پلیس راهور شهرستان کازرون هنگام انجام ماموریت در حوزه استحفاظی خود، یک فقره چک به مبلغ 82 میلیون و 100 هزار ریال را پیدا می کند.

وی افزود: با پیگیری های لازم و هماهنگی های درون سازمانی ، صاحب چک شناسایی و با دعوت به یگان انتظامی، چک به وی تحویل داده شد.

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان فارس با تقدیر و تشکر از این اقدام خداپسندانه مأمور پلیس راهور بیان کرد: عزت نفس، مسئولیت پذیری و امانتداری از شاخصه های برجسته پلیس ولایی و ارزشی است.

دستگیری شکارچی غیرمجاز در سرچهان با تلاش مأموران انتظامی شهرستان سرچهان یک شکارچی که اقدام به شکار غیر مجاز می کرد، شناسایی و دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان سرچهان در گفت وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، بیان کرد: مأموران انتظامی از خبری مبنی بر شکار غیر مجاز توسط فردی در یکی از روستاهای شهرستان مطلع شدند.

محسن لشکری افزود: مأموران انتظامی ضمن هماهنگی با مقام قضایی و به همراه مأموران اداره محیط زیست به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از منزل مته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگرداندن چک گمشده به صاحب اصلی

بازگرداندن چک گمشده به صاحب اصلی