مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 فروردین 1400 ساعت 15:352021-04-17سياسي

کرامت و عزت داوطلبان در اعلام تعیین صلاحیتها مورد توجه قرار گیرد


نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان گفت: کرامت و عزت داوطلبین انتخابات در امر اعلام تعیین صلاحیت کاندیداهای انتخابات شهر و روستا مورد توجه قرار گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازواجب است.

وی با اشاره به اینکه از جمله مصادیق تقوا دیانت و عدالت اجتماعی است، ابراز داشت: در مقابل تقوا ظلم و پلیدی است که باعث زشتی روح و روان آدمی می شود.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان با اشاره به در پیش بودن انتخابات و فعالیت هیئت های اجرایی و نظارت در تعیین صلاحیت ها تصریح کرد: باید سعی شود در تعیین صلاحیت ها با حسن ظن و رعایت اصل سلامت گزینش انجام شود.

وی با بیان اینکه دلایل آشکار در نفس سلامت باید باعث رد صلاحیت داوطلب شود، بیان داشت: در گزینش داوطلبین کرامت و عزت انسانی توسط افراد تصمیم گیرنده باید موردتوجه قرار گیرد.

آیت الله سلیمانی با اشاره به اینکه باید در تصمیم، رفتار و گفتار خود خدا را مدنظر قرار دهیم، گفت: حکومت الهی بر مبنای آرمان های انبیا و اولیای خداست و جمهوری اسلامی هم بر این مبنا شکل گرفته است.

وی با بیان اینکه جامعه ما ایمانی و قرآنی است، افزود: البته در برخورد با افراد منافق و کسانی که منافع مردم و کشور برای آنها مهم نیست باید با شدت رفتار کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرامت و عزت داوطلبان در اعلام تعیین صلاحیتها مورد توجه قرار گیرد

کرامت و عزت داوطلبان در اعلام تعیین صلاحیتها مورد توجه قرار گیرد