مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 فروردین 1400 ساعت 15:302021-04-17سياسي

توزیع 20 هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان استان ایلام


فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع)استان ایلام از توزیع 20 هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان استان ایلام طی ماه مبارک رمضان خبر داد.

- ایلام-فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع)استان ایلام از توزیع 20 هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان استان ایلام طی ماه مبارک رمضان خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار جمال شاکرمی عصر شنبه در نشستی که در محل فرماندهی سپاه امیرالمومنین استان ایلام با مدیرکل کمیته امداد استان برگزار شد، اظهار کرد: مقرر شده در شب های مبارک قدر و سالروز شهادت امام حسن مجتبی و کریم اهل بیت، تعداد بیش از 20 هزار پرس غذای گرم با همکاری سپاه و کمیته امداد بین مددجویان و نیازمندان استان توزیع شود.

فرمانده سپاه امیرالمومنین استان ایلام گفت: کمیته امداد و سپاه همواره در راستای محرومیت زدایی از استان و خدمت به نیازمندان تعاملات و همکاری های بسیار نزدیکی با هم داشته اند که مهم ترین بخش از این همکاری ها در زمینه ساخت و تأمین مسکن نیازمندان بوده است.

سردار شاکرمی با عنوان اینکه همواره تلاش کرده ایم راه ارتباطی سپاه و کمیته امداد به عنوان دو دستگاه مولود انقلاب در راستای خدمت به نیازمندان مستحکم نگه داشته شود، افزود: در ماه مبارک رمضان امسال هم همکاری این دو دستگاه در چند زمینه مهم از جمله طرح ایران مهربان و موضوع حامی یابی برای ایتام و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 20 هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان استان ایلام

توزیع 20 هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان استان ایلام