مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 فروردین 1400 ساعت 15:202021-04-17فرهنگي

زمزمه حضور بازیگران پولی در شبکه نمایش خانگی


سینمای ایران درکنار تمامی حرف وحدیث ها و شائبه های متنوعی که اطرافش را فرا گرفته، طی دودهه اخیر با یک سندرم عجیب دست به گریبان بوده است.

اینکه افرادی بیرون از دایره هنر، - سینمای ایران درکنار تمامی حرف وحدیث ها و شائبه های متنوعی که اطرافش را فرا گرفته، طی دودهه اخیر با یک سندرم عجیب دست به گریبان بوده است.

اینکه افرادی بیرون از دایره هنر، به برخی کارگردانان و تهیه کنندگان پول می دهند تا بتوانند در نقش اصلی یا مکمل فیلم بازی کنند؛ اتفاقی که طی دودهه اخیر با شدت بیشتری مطرح شده، اما درتمامی این سال ها نمونه مصداقی خاصی از این آدم ها معرفی نشده است.

به جز همان یکی، دو سلبریتی مشهوری که در میانه و اواخر دهه 70 پول دادند و توانستند به سینما ورود کنند و هنوز هم در این فضا به شکلی حرفه ای حضور دارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه فرهیختگان در ادامه نوشت: اما قدر مسلم آنکه مقوله پول دادن و بازی کردن، سال هاست به محلی برای نزاع موافقان و مخالفان این اتفاق تبدیل شده است؛ عده ای نبود نظارت مدیریتی کافی را دلیل این اتفاق می دانند و اینکه در اقتصاد بیمار سینما، سود در تولید به دست می آید و قرار نیست تمامی این سودها از محل وام ها و بودجه دولتی تزریق شود و گاهی این سودها از محل دریافت پول از فردی که می خواهد بازیگر شود، تامین می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمزمه حضور بازیگران پولی در شبکه نمایش خانگی

زمزمه حضور بازیگران پولی در شبکه نمایش خانگی