مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 فروردین 1400 ساعت 14:352021-04-17فرهنگي

سریال «رعد و برق» از کنداکتور رمضان حذف شد/عوامل به موقع نرساندند


سریال «رعد و برق به دلیل سنگینی پس تولید، از کنداکتور حذف شد و شبکه پنج سیما ضمن عذرخواهی از مخاطبان یک سریال چینی جاگزین کرد.

- سریال رعد و برق به دلیل سنگینی پس تولید، از کنداکتور حذف شد و شبکه پنج سیما ضمن عذرخواهی از مخاطبان یک سریال چینی جاگزین کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی شبکه پنج سیما، علیرغم برنامه ریزی در بیش از یکسال گذشته برای پخش سریال رعد و برق ، اما به دلیل سنگینی پروژه، حجم زیاد جلوه های ویژه و تروکاژهای زیبا (تصویر پیوست)، عوامل سازنده رعد و برق موفق نشدند این سریال را به موقع و در زمان تعیین شده به آنتن برسانند، لذا این مجموعه تلویزیونی به صورت موقت ازکنداکتور ماه رمضانی شبکه پنج سیما حذف شد.

این تصمیم گروه فیلم و سریال شبکه پنج سیما، در راستای احترام به مخاطبان حرفه ای و به دلیل افزایش کیفیت سریال رعد و برق و انتظام در پخش تلویزیونی اتخاذ شده است.

همچنین یادآور می شود سریال شکرانه به کارگردانی سعید سلطانی، نویسندگی محمد هادی کریمی و تهیه کنندگی منصور سهراب پور است که هر شب ساعت 19 روی آنتن می رود.

پوریا پورسرخ، زنده یاد حسن جوهرچی، عاطفه رضوی، فرهاد قائمیان، مریم کاویانی، هوشنگ توکلی و … در این سریال ایفای نقش می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سریال «رعد و برق» از کنداکتور رمضان حذف شد/عوامل به موقع نرساندند

سریال «رعد و برق» از کنداکتور رمضان حذف شد/عوامل به موقع نرساندند