مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 فروردین 1400 ساعت 14:252021-04-17اقتصادي

افزایش تولید نفت ایران و آشفتگی در بازار جهانی


تولید نفت خام ایران بر اساس تازه ترین گزارش اوپک در ماه آوریل (اسفندماه - فروردین ماه) افزایش یافت و از رقم دو میلیون و 300 هزار بشکه گذشت اما اینکه ایران می تواند به صادرات بیش از دو میلیون بشکه نفت برسد طبق اعلام کارشناسان بستگی زیادی به روال مذاکرات و وضعیت بازار نفت دارد.

- تولید نفت خام ایران بر اساس تازه ترین گزارش اوپک در ماه آوریل (اسفندماه - فروردین ماه) افزایش یافت و از رقم دو میلیون و 300 هزار بشکه گذشت اما اینکه ایران می تواند به صادرات بیش از دو میلیون بشکه نفت برسد طبق اعلام کارشناسان بستگی زیادی به روال مذاکرات و وضعیت بازار نفت دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، گزارش ماه آوریل اوپک نشان می دهد تولید نفت خام ایران براساس گزارش منابع ثانویه در ماه مارس نسبت به ماه ژانویه (بهمن ماه - اسفندماه) با افزایش 137 هزار بشکه ای به دو میلیون و 304 هزار بشکه در روز رسیده همچنین 13 عضو اوپک در ماه مارس 25 میلیون و 42 هزار بشکه نفت خام تولید کردند که 201 هزار بشکه بیشتر از 24 میلیون و 842هزار بشکه ماه فوریه است.

آنگولا، لیبی و عراق با افزایش روزانه 40 هزار بشکه، 26 هزار بشکه و 23 هزار بشکه پس از ایران بیشترین افزایش تولید در ماه مارس را به خود اختصاص دادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش تولید نفت ایران و آشفتگی در بازار جهانی

افزایش تولید نفت ایران و آشفتگی در بازار جهانی