مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 فروردین 1400 ساعت 12:552021-04-17سياسي

روحانی: دولت در هشت سال اخیر کوشید تا شرایط فعالیت زنان را تسهیل کند


امروز باید به این پرسش پاسخ دهیم که آیا کاری که خانمی انجام می دهد به ارزش و فعالیتش بدون هیچ تبعیضی نگاه می کنیم یا اینکه بین مرد و زن تبعیض قائل می شویم.

- رییس جمهوری گفت: امروز باید به این پرسش پاسخ دهیم که آیا کاری که خانمی انجام می دهد به ارزش و فعالیتش بدون هیچ تبعیضی نگاه می کنیم یا اینکه بین مرد و زن تبعیض قائل می شویم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی طی سخنانی در نشست فعالان امور زنان و خانواده با بیان اینکه یکی از معیارهایی که ما در دولت مدنظر قرار دادیم ایجاد فرصت و شرایط فعالیت زنان، جوانان، اقوام و اقلیت های مذهبی در این دولت بود، اظهار کرد: شاید امروز یکی از شاخص هایی که برای هر حکومتی ذکر شود، این است که زنان در آن جامعه چگونه هستند؟ این یک سوال جهانی است، پس ما وقتی می خواهیم درباره یک تمدن، کشور، نظام و انقلاب بحث کنیم یکی از سوالات ما این است که در این جامعه زنان دارای چه شرایطی هستند؟ آیا فعالیت خانم ها آزاد است و فرصت لازم برای اینکه در جامعه استعداد، دانش و هنر خود را بروز دهند، دارند؟ وی افزود: ممکن است در جامعه ای خانمی هم باسواد و استعداد و هنرمند باشد و هم مفید، اما این فرصت به او داده نشود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روحانی: دولت در هشت سال اخیر کوشید تا شرایط فعالیت زنان را تسهیل کند

روحانی: دولت در هشت سال اخیر کوشید تا شرایط فعالیت زنان را تسهیل کند