مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 فروردین 1400 ساعت 12:452021-04-17اقتصادي

خرید بدون واسطه تجهیزات پزشکی


خرید ارزان تجهیزات پزشکی بستگی به این دارد که شما کالا را از دست چندم می خرید! همه افراد سعی می کنند که کالای پزشکی را از فروشنده اصلی و یا حداقل از نماینده اصلی او بخرند، - خرید ارزان تجهیزات پزشکی بستگی به این دارد که شما کالا را از دست چندم می خرید! همه افراد سعی می کنند که کالای پزشکی را از فروشنده اصلی و یا حداقل از نماینده اصلی او بخرند، ولی چقدر در این کار موفق هستند؟! خرید بدون واسطه تجهیزات پزشکی حتی برای حرفه ای های بازار هم چالش بزرگی تلقی می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابر اعلا مدیرنس، تا به حال شده بخواهید یک وسیله پزشکی بخرید و دنبال این باشید که کدام شرکت ها این وسیله را دارند؟ از کجا می توانم تهیه کنم؟ شرکت نماینده رسمی در شهر من دارد یا خیر؟ مزایا و معایب هر کالا چیست؟ راهنمای خریدی وجود دارد یا خیر؟ و ده ها سوال از این دست که در ذهن خریدار می چرخد.

من یک مهندس پزشک بیمارستان هستم و در این مطلب سعی دارم یک راه حل مناسب برای پاسخ به تمامی دغدغه های شما، صرف نظر از اینکه شما به دنبال یک کالای تخصصی شرکت های تجهیزات پزشکی تولید یا وارد می کنند؟ آیا محصول مورد نظر نمونه ساخت داخل دارد یا خیر؟ و نهایتا از کجا بخرم به صرفه تر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خرید بدون واسطه تجهیزات پزشکی

خرید بدون واسطه تجهیزات پزشکی