مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 فروردین 1400 ساعت 12:252021-04-17پزشكي

اسامی خاطیان واکسن پاکبانان آبادانی به مراجع قضایی اعلام شد


رییس دانشکده علوم پزشکی آبادان از اعلام اسامی افراد خاطی شهرداری این شهرستان که از سهمیه واکسن پاکبانان استفاده کرده بودند به مراجع قضایی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از آبادان، شکراله سلمان زاده رییس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شهرستان آبادان،  عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: حسب دستور مقام عالی وزارت که طی نامه ای به ما ابلاغ شد اسامی این افراد به مقامات قضایی کتباً اعلام شد و همچنین با افراد خاطی در حوزه دانشکده علوم پزشکی آبادان برخورد صورت گرفت و بعضی از این افراد با دستور مستقیم وزیر محترم بهداشت عزل شدند.

وی در همین خصوص افزود: طبق دستور یاد شده؛ معاون بهداشت دانشکده علوم پزشکی آبادان، رییس مرکز بهداشت آبادان و مسئول واحد پیشگیری از بیماری های این مرکز بعد از این اتفاق عزل شدند.

دکتر سلمان زاده با بیان اینکه 15 نفر از افراد شامل کارکنان و مدیران شهرداری اقدام به تزریق واکسن سهمیه داده شده برای پاکبانان کرده بودند، افزود: بعد از این که متوجه تزریق افراد غیر مرتبط شدیم تزریقات را موقتا متوقف کردیم و پس از آنکه شفاف سازی در جنوب غرب خوزستان یادآور شد: در حال حاضر کل موارد مثبت بستری در بیمارستان های جنوب غرب خوزستان 274 نفر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسامی خاطیان واکسن پاکبانان آبادانی به مراجع قضایی اعلام شد

اسامی خاطیان واکسن پاکبانان آبادانی به مراجع قضایی اعلام شد