مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 فروردین 1400 ساعت 12:152021-04-17فرهنگي

برگزاری نخستین جشنواره ملی تاریخ سازان دانشگاهی در گیلان


دبیر نخستین جشنواره ملی تاریخ سازان دانشگاهی با بیان اینکه مهلت ارسال آثار تا 10 اردیبهشت 1400 می باشد، گفت: این جشنواره در 10 موضوع و در هشت بخش برگزار می شود و زمان اعلام آثار راه یافته به بخش مسابقه 28 اردیبهشت ماه 1400 است.

- مازیار شاهین زیرک امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در رشت راهیان نور یکی از برنامه ها برای آشنایی دانشجویان و پویانمایی ، نماهنگ، فیلم نامه)، تئاتر، تعزیه خوانی، نمایشنامه، عکس (تک عکس، مجموعه عکس)، موسیقی (آواها و نواها)، پایان نامه و پژوهش می باشد.

شاهین زیرک با بیان اینکه مهلت ارسال آثار تا 10 اردیبهشت  1400 می باشد و زمان اعلام آثار راه یافته به بخش مسابقه 28 اردیبهشت ماه 1400 است و اهدای جوایز در 13 خردادماه 1400 انجام می گیرد، تصریح کرد: علاقه مندان می توانند آثار خود را با مشخصات و نام کامل صاحب اثر به همراه ارسال یک قطعه عکس پرسنلی از طریق شبکه های اجتماعی به شماره تماس 09037087768 ارسال یا به آدرس دبیرخانه به نشانی رشت، خیابان پاسداران، روبروی اورژانس بیمارستان حضرت ولی عصر عج، سازمان بسیج دانشجویی استان گیلان ارسال کنند.

وی با بیان اینکه هنرمندان بسیاری در گیلان حضور دارند که متأسفانه توجه لازم و کافی برای دیده شدن آثارشان به وجود نیامده، گفت: یکی از حداقل خواسته های هنرمندان، بها دادن به اثر هنری و دیده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری نخستین جشنواره ملی تاریخ سازان دانشگاهی در گیلان

برگزاری نخستین جشنواره ملی تاریخ سازان دانشگاهی در گیلان