مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 فروردین 1400 ساعت 11:352021-04-17بين الملل

چین بعد از خروج آمریکا نیروی صلح به افغانستان می فرستد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، ساوث چاینا مورنینگ پست روز شنبه در این گزارش افزود: خروج نیرو های آمریکایی از افغانستان، نه تن ها ثبات و امنیت این کشور را تهدید می کند؛ - روزنامه ساوث چاینا مورنینگ پست چین در گزارشی نوشت، ممکن است پس از خروج نیرو های آمریکایی از افغانستان، چین به این کشور نیرو های صلح بفرستد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، ساوث چاینا مورنینگ پست روز شنبه در این گزارش افزود: خروج نیرو های آمریکایی از افغانستان، نه تن ها ثبات و امنیت این کشور را تهدید می کند؛ بلکه ممکن است دامنه تهدید ها به سین کیانگ چین نیز برسد و فعالیت و تلاش های ضد تروریسم دولت این کشور را هم مختل کند.

این روزنامه چینی طی گزارشی در مورد افغانستان نوشت: به باور تحلیل گران اگر پس از خروج نیرو های آمریکایی، تهدید امنیتی متوجه کشور های جنوب آسیا شود، چین نیرو های صلح را به افغانستان خواهد فرستاد.

سون چی از تحلیل گران روابط بین الملل دانشگاه شانگ های به این روزنامه گفته است: نیرو های امنیتی افغانستان، توانایی تأمین امنیت این کشور را ندارند و ممکن در آینده نزدیک افغانستان دچار یک هرج ومرج شود و جرایم مرزی، قاچاق مواد مخدر و قاچاق سلاح در این کشور گسترش یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چین بعد از خروج آمریکا نیروی صلح به افغانستان می فرستد

چین بعد از خروج آمریکا نیروی صلح به افغانستان می فرستد