مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 فروردین 1400 ساعت 11:152021-04-17سياسي

ورود دستگاه قضایی به موضوع واکسن آبادان / دادستان: با قاطعیت پیگیری می کنیم


ورود دستگاه قضایی به موضوع واکسن آبادان / دادستان: با قاطعیت پیگیری می کنیم دادستان آبادان گفت: دستگاه قضایی تحقیقات خود در خصوص سوء استفاده از سهمیه واکسن کرونای پاکبانان از سوی برخی مدیران شهرداری آبادان را با قاطعیت دنبال می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایلنا، حمید مرانی پور در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: در پی اقدام برخی مدیران شهرداری آبادان و دریافت واکسن کرونا به جای پاکبانان زحمت کش موضوع بلافاصله در دستور کار دادستانی آبادان قرار گرفت.

وی افزود: هر چند مصاحبه هایی از سوی شهردار و رییس دانشکده علوم پزشکی آبادان در این خصوص انجام شده ولی دستگاه قضایی تحقیقات میدانی و نامحسوس خود توسط مراجع مختلف در سطح شهرستان آبادان را آغاز کرده است و این تحقیقات همچنان ادامه دارد.

دادستان آبادان گفت: پس از بررسی دقیق موضوع به همراه مستناد، چنانچه برای دستگاه قضایی روشن شود که هر شخص حقیقی یا حقوقی از موقعیت شغلی خود سوءاستفاده کرده و بجای پاکبان واکسن کرونا دریافت کرده است با برخورد قانونی مواجه خواهد شد.

مرانی پور بیان کرد: همچنین چنانچه افراد دیگری در رابطه با تزریق واکسن کرونا تبانی کرده باشند دستگاه قضایی در راستای حقوق عامه با آن افراد برخورد لازم را انجام می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود دستگاه قضایی به موضوع واکسن آبادان / دادستان: با قاطعیت پیگیری می کنیم

ورود دستگاه قضایی به موضوع واکسن آبادان / دادستان: با قاطعیت پیگیری می کنیم