مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 فروردین 1400 ساعت 11:002021-04-17سياسي

حزب موتلفه: شورای ائتلاف، تجمیع با ما را نپذیرفت


بادامچیان دبیرکل حزب موتلفه اسلامی گفت: در انتخابات مجلس یازدهم ما در شورای ائتلاف حضور داشتیم و این دوره نیز با نظر روحانیت قرار شد با آنها تجمیع شویم اما آنها نپذیرفتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ دبیرکل حزب موتلفه اسلامی حضور نامزد حزبی را کنار سایر نامزدها بلامانع دانست و گفت: در انتخابات مجلس یازدهم ما در شورای ائتلاف حضور داشتیم و این دوره نیز با نظر روحانیت قرار شد با آنها تجمیع شویم اما آنها نپذیرفتند.

اسدالله بادامچیان در نخستین اجلاس دبیران استان ها و شهرستان های حزب موتلفه اسلامی در سال 1400 که به شکل مجازی برگزار شد، گفت: توانایی و سابقه، دارا بودن برنامه کاربردی مشتمل بر کلیات و جزییات و داشتن تیم متخصص از مهمترین مولفه های نامزدهای موتلفه در انتخابات ریاست جمهوری است.

دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی با بیان سابقه تشکیل و فعالیت شورای وحدت تأکید کرد: ما در گام دوم به سمت تجمیع نیروهای انقلاب و حضور سلیقه های مختلف در زیر چتر شورای وحدت بوده و هستیم و نظر ما بر عدم اختلاف است.

بادامچیان ادامه داد: در انتخابات مجلس یازدهم ما در شورای ائتلاف حضور داشتیم و این دوره نیز با نظر روحانیت قرار شد با آنها تجمیع شویم اما آنها نپذیرفتند و به دلیل آنکه محور ما عدم اختلاف بود به رغم تلاش برخی برای ایجاد اختلاف، به دلیل تفکر وحدت ساختا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حزب موتلفه: شورای ائتلاف، تجمیع با ما را نپذیرفت

حزب موتلفه: شورای ائتلاف، تجمیع با ما را نپذیرفت