مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 فروردین 1400 ساعت 10:552021-04-17حوادث

نزاع خونین اوباشگران در جنوب تهران/ حمله با قمه به خودروی پلیس


رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری پنج اوباشگری که اقدام به ایجاد رعب و وحشت و نزاع گروهی در محله فلاح کرده بودند، خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرهنگ جلیل موقوفه ای در حاشیه دستگیری این اوباشگران با حضور در جمع خبرنگاران گفت: به دنبال دریافت خبری از سامانه 110 پلیس درخصوص وقوع یک فقره نزاع و درگیری با سلاح سرد رسیدگی به موضوع در دستوکار ماموران پلیس پیشگیری قرار گرفته و ماموران با حضور در محل مشاهده کردند که این نزاع منجر به آسیب دیدگی و مجروحیت دو نفر از طرفین درگیری در منطقه فلاح شده است.

وی با بیان اینکه پس از حضور ماموران در محل تعدادی از اشرار که از طرفین نزاع بودند با قمه به سمت گشت خودرویی پلیس حمله ور شده بودند، گفت: ماموران پلیس با استفاده تجهیزات و فنون دفاع شخصی به مقابله با این افراد پرداخته و سرانجام دو نفر از این افراد را در محل دستگیر کردند.

رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ با بیان اینکه چند نفر دیگر از طرفین نزاع نیز متواری شده بودند، گفت: ماموران با انجام کارهای اطلاعاتی و هماهنگی مرجع قضایی طی یک عملیات ضربتی سه نفر دیگر از افراد مرتبط با این درگیری را نیز شناسایی و دستگیر کرده و به مقر انتظامی منتقل کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نزاع خونین اوباشگران در جنوب تهران/ حمله با قمه به خودروی پلیس

نزاع خونین اوباشگران در جنوب تهران/ حمله با قمه به خودروی پلیس