مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 فروردین 1400 ساعت 10:152021-04-17سياسي

رصد فضای حقیقی و مجازی با محوریت انتخابات


جانشین فرمانده ناجا با اشاره به تجربیات موفق نیروی انتظامی در برگزاری انتخابات ادوار پیشین گفت: نیــروی انتظامی کارنــامه قابل قبولی در تامین نظم و امنیت انتخابات ادوار گذشته داشته است و ان شاء الله با بهره مندی از تجربیات و اشراف اطلاعاتی همه جانبه .

- جانشین فرمانده ناجا با اشاره به تجربیات موفق نیروی انتظامی در برگزاری انتخابات ادوار پیشین گفت: نیــروی انتظامی کارنــامه قابل قبولی در تامین نظم و امنیت انتخابات ادوار گذشته داشته است و ان شاء الله با بهره مندی از تجربیات و اشراف اطلاعاتی همه جانبه توام با هوشمندی بتوانیم این ماموریت خطیر و حساس را نیز با موفقیت پشت سر بگذاریم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا پیش از ظهر امروز، نشست تامین امنیت انتخابات پیش رو به ریاست سردار قاسم رضایی - جانشین فرمانده نیروی انتظامی - برگزار شد.

رضایی با اشاره به اهمیت ماموریت نیروی انتظامی در تامین نظم و امنیت برگزاری انتخابات پیش رو تاکید کرد: برنامه ریزی برای تامین امنیت انتخابات باید با تکیه بر اشراف اطلاعاتی همه جانبه، تدبیر، هوشمندی و درایت صورت پذیرد و در طرح ریزی برای پیشبرد اهداف ماموریتی همه جانبه نگری از الزامات است.

وی با بیان اینکه برنامه ریزی نیروی انتظامی برای برگزاری انتخابات پیش رو از ماه ها قبل و به شکل قرارگاهی آغاز شده است،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رصد فضای حقیقی و مجازی با محوریت انتخابات

رصد فضای حقیقی و مجازی با محوریت انتخابات