مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 فروردین 1400 ساعت 10:152021-04-17پزشكي

287 بیمار کرونایی در ایلام بستری هستند


رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: در حال حاضر تعداد 287بیمار مبتلا به کرونا در سطح بیمارستان های استان بستری هستند و مراحل درمان و مراقبت های مربوطه به آنان در حال طی شدن است.

- ایسنا/ایلام رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: در حال حاضر تعداد 287بیمار مبتلا به کرونا در سطح بیمارستان های استان بستری هستند و مراحل درمان و مراقبت های مربوطه به آنان در حال طی شدن است.

دکتر محمد کریمیان در شصت و ششمین جلسه ستاد استانی مبارزه با کرونا با بیان اینکه با وجود اعمال محدودیت ها، متاسفانه عده ای پروتکل های بهداشتی و محدودیت ها را رعایت نمی کنند، اظهار کرد: مردم با رعایت هرچه بیشتر پروتکل های بهداشتی ما را در راستای مبارزه با بیماری کرونا و حفظ سلامت جامعه یاری کنند.

وی با بیان اینکه در استان ایلام از ابتدای شیوع بیماری کرونا تا امروز، تعداد32973نفر به بیماری کرونا مبتلا شده اند و متاسفانه تعداد 707نفر از هم استانی هایمان نیز جان خود را از دست داده اند، گفت: در حال حاضر تعداد 287بیمار مبتلا به کرونا در سطح بیمارستان های استان بستری هستند و مراحل درمان و مراقبت های مربوطه به آنان در حال طی شدن است و تعداد 29413مورد نیز از بیماران مبتلا به کرونا در سطح استان بهبودی کامل یافته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

287 بیمار کرونایی در ایلام بستری هستند

287 بیمار کرونایی در ایلام بستری هستند