مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 فروردین 1400 ساعت 10:102021-04-17اقتصادي

مقاوم سازی 90 درصد مساکن روستایی در شهرستان اهر


مدیر بنیاد مسکن شهرستان اهر از مقاوم سازی 90 درصد مساکن روستایی در این شهرستان خبر داد و گفت: 32 روستای اهر خالی از سکنه است.

- هادی رحیمی به مناسبت سالروز تأسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و دهه حساب 100 امام راحل در گفت وگو با خبرنگار مهر با اشاره به این که 9919 خانوار ساکن در روستاهای شهرستان اهر داریم، اظهار داشت: مجموع خانوارهای روستایی شهرستان اهر در 8500 واحد مسکونی سکونت دارند و این نشان گر نبود مسکن برای بیش از 1400 خانوار است.

مدیر بنیاد مسکن شهرستان اهر افزود: آمارها و داده های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اهر حاکی از این است که بسیاری از خانوارهای روستایی در شهرستان اهر فاقد مسکن هستند.

وی از بهسازی و مقاوم سازی 90 درصد مساکن روستایی در شهرستان اهر خبر داد و گفت: از زمان اجرای طرح بهسازی مسکن روستایی؛ 3500 واحد مسکونی در روستاهای شهرستان اهر بهسازی و نوسازی شده اند و 3700 واحد مسکونی در زمان زلزله ارسباران بهسازی و مقاوم سازی شده اند.

رتبه نخست اهر در مقاوم سازی مساکن روستایی آذربایجان شرقی رحیمی بابیان این که 10 درصد واحدهای مسکونی روستایی در شهرستان اهر نیازمند مقاوم سازی هستند، ابراز داشت: شهرستان اهر در مقاوم سازی مساکن روستایی در بین شهرستان های آذربایجان شرقی رتبه نخست را دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقاوم سازی 90 درصد مساکن روستایی در شهرستان اهر

مقاوم سازی 90 درصد مساکن روستایی در شهرستان اهر