مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 فروردین 1400 ساعت 09:502021-04-17اقتصادي

لزوم تدوین طرح توجیهی جهت موفقیت در سرمایه گذاری


در دنیای پر رقابت کنونی عدم بررسی دقیق بازار یک محصول قبل از ورود به بازار و تولید آن می تواند خسارات جبران ناپذیری برای سرمایه گذار داشته باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبازرگانی خبرگزاری مهر ، در دنیای پر رقابت کنونی عدم بررسی دقیق بازار یک محصول قبل از ورود به بازار و تولید آن می تواند خسارات جبران ناپذیری برای سرمایه گذار داشته باشد لذا می بایست قبل از ورود به بازار و سرمایه گذاری به طور کامل جنبه های مختلف پروژه مورد بررسی کارشناسی قرار بگیرد.

جهت انجام بررسی ها و مطالعات این چنینی مشاوران رتبه بندی شده از سوی کانون مشاوران اعتباری و سرمایه گذاری بانکی مطالعات امکان سنجی و طرح توجیهی فنی اقتصادی مورد نظر را طبق استاندارهای یونیدو (بخش اقتصادی سازمان ملل متحد) تهیه و تدوین می کنند.

در واقع مشاور طرح توجیهی یا مشاور سرمایه گذاری در چندین بخش مطالعات سرمایه گذاری مورد نظر را بررسی می نماید که شامل بررسی سابقه سرمایه گذار یا سابقه متقاضی که این بخش خود شامل بررسی و ارزیابی کامل سرمایه گذار پروژه در خصوص توانمندی های بالقوه و بالفعل تیم سرمایه گذار می باشد.

در دنیای پر رقابت کنونی داشتن مزیت رقابتی تجربه سرمایه گذار شناخت نسبی بازار قبل از سرمایه گذاری بسیار پر اهمیت می باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم تدوین طرح توجیهی جهت موفقیت در سرمایه گذاری

لزوم تدوین طرح توجیهی جهت موفقیت در سرمایه گذاری