مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 فروردین 1400 ساعت 09:302021-04-17بين الملل

سامسونگ و ال جی برمی گردند؟


سفر نخست وزیری از کره جنوبی به ایران، آن هم پس از 44 سال بار دیگر بحثی مهم درباره بازار لوازم خانگی ایران را داغ کرد؛ آیا دو شرکت معروف کره ای، - یعنی ال جی و سامسونگ، برنامه بازگشت به بازار ایران را دارند و آیا امکان حضور دوباره به آنها داده می شود؟ به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه شرق با این مقدمه نوشت: سفر سه روزه چانگ سای کیون از یکشنبه آغاز شد؛ با دیدارهایی در تهران ادامه پیدا کرد و در نهایت سه شنبه هم به پایان رسید و حالا هم خبر رسیده که او برکنار شده است.

خبر برکناری نخست وزیر کره جنوبی دیروز عصر منتشر شد و بلافاصله هم بحث قول وقرارهای او در تهران خبرساز شد؛ هرچند کارشناسان و تحلیلگران معتقدند که رفتن یک نخست وزیر تأثیر چندانی بر برنامه های بلندمدت بین دو کشور نخواهد داشت.

فارغ از این تغییر درون حزب حاکم کره جنوبی، بحث آزادسازی دلارهای بلوکه شده ایران در این کشور و همچنین تلاش کمپانی های معروف این کشور برای بازگشت به بازار ایران حالا خبرهای مهمی است که درباره دومی، بسیاری از کارشناسان و تحلیلگران معتقدند نباید به این شرکت ها اجازه ورود آن هم به سرعت داد.

میزان همکاری ایران و کره جنوبی همکاری ایران و کره اگرچه با فرازونشیب های فراوان همراه بوده، اما در بدترین حالت هم اعداد و ارقام مهمی را دربرمی گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سامسونگ و ال جی برمی گردند؟

سامسونگ و ال جی برمی گردند؟