مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 فروردین 1400 ساعت 09:202021-04-17سياسي

آقای فرماندار؛ سکوت خبری در چرام به چه دلیل؟/تقابل رسانه و مسئولان به چه قیمت؟


نگین سبز جنوب کشور در سایه بی تدبیری برخی مسئولان دولت تدبیر و امید رو به فرسایش است و این مصداق بارز سخن مقام معظم رهبری است که «هر حادثه وقتی در چاردیواری سکوت و بی اعتنایی و غفلت قرار بگیرد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس چرام رسانه ها مهمترین حلقه ارتباطی میان مسئولان و مردم هستند ضمن اینکه با هوشیاری ، نظارت و انتقادات منصفانه اصحاب رسانه است که جلوی تک روی ها و اشتباهات گرفته می شود.

شهرستان چرام یکی از تاریخی ترین مناطق استان در عرصه رسانه خصوصا در خصوص بیان مهمترین عملکردهای مدیران مدتی است کم فروغ است به گونه ای که کمترین خبرهای  اعلامی از عملکرد دولت تدبیر و امید در رسانه های محلی و ملی به چشم می خورد.

بدون تردید موضوع ارتباطات واژه و زبان است، اوایل قرن بیستم زمانی که رسانه های ارتباط جمعی گسترش پیدا کرد، ظرفیت توجیهی و انتقالی مفاهیمی مانند جهان سوم به شدت افزایش یافت.

تاثیر روز افزون رسانه های جمعی در توسعه و قابلیت تغییر افراد و جامعه در حوزه های روانشناسی، علوم سیاسی، جامعه شناسی و سایر حوزه ها مشهود بوده و بر جهانیان پوشیده نیست.

جهانی که امروزه ما در آن زندگی می کنیم را جهان ارتباطات نام داده اند و پرواضح است که کشورهای در حال توسعه و کشورهای توسعه نیافته برای رسیدن به توسعه و استانداردهای مختلف در همه حوزه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آقای فرماندار؛ سکوت خبری در چرام به چه دلیل؟/تقابل رسانه و مسئولان به چه قیمت؟

آقای فرماندار؛ سکوت خبری در چرام به چه دلیل؟/تقابل رسانه و مسئولان به چه قیمت؟