مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 فروردین 1400 ساعت 09:102021-04-17اقتصادي

رشد 5 برابری فوتی های کرونایی لرستان


آمارها در استان حکایت از افزایش سریع ابتلا، بستری و مرگ بر اثر کرونا در سال جدید دارد.

- ایسنا/لرستان استاندار لرستان گفت: آمارها در استان حکایت از افزایش سریع ابتلا، بستری و مرگ بر اثر کرونا در سال جدید دارد.

دکتر سیدموسی خادمی در حاشیه جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا بیان کرد: گزارش های ارائه شده نشان از این دارد که کشور همچنان در روند صعودی ابتلا به کرونا قرار گرفته و در لرستان نیز وضعیت به همین شکل بوده و متأسفانه آمار ابتلاء، بستری و فوت بر اثر بیماری به شدت در حال افزایش است.

وی اظهار کرد: بر اساس گزارش های ارائه شده از ابتدای شیوع کرونا تا پایان اسفند سال گذشته حدود 70 هزار نفر در لرستان به بیماری کرونا مبتلا شده اند که با یک روند رو به رشد سریع تعداد بیست هزار نفر مبتلا فقط در فروردین امسال به این آمار افزوده شده است.

خادمی با اشاره به اینکه میزان بستری ها و فوت به شدت در حال افزایش است، افزود: تعداد مرگ های بر اثر کرونا در استان نسبت به اسفند گذشته 5 برابر شده و در تعداد بستری ها نیز به همین نسبت رشد داشته ایم که متأسفانه این روند در حال افزایش است.

استاندار لرستان تصریح کرد: در این شرایط تنها راه مهار بیماری و کنترل آن رعایت نکات بهداشتی، پرهیز از هرگونه مسافرت، تردد ها، تجمعات و دورهمی های غیر ضروری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 5 برابری فوتی های کرونایی لرستان

رشد 5 برابری فوتی های کرونایی لرستان