مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 فروردین 1400 ساعت 09:052021-04-17بين الملل

محصولات ایرانی در فروشگاه های حزب الله لبنان


صاحبان این کارت می توانند ماهانه 5 کیلو برنج، 5 کیلو شکر، 5 لیتر روغن پخت و پز، 4 کیلو پودر لباسشویی، 3 بسته ماکارونی، 4 قوطی تن ماهی یا 2 قوطی بطری مایع ظرفشویی را بخرند .

- صاحبان این کارت می توانند ماهانه 5 کیلو برنج، 5 کیلو شکر، 5 لیتر روغن پخت و پز، 4 کیلو پودر لباسشویی، 3 بسته ماکارونی، 4 قوطی تن ماهی یا 2 قوطی بطری مایع ظرفشویی را بخرند .

گروه حزب الله لبنان فروشگاه های زنجیره ای را در لبنان تاسیس کرده که محصولات تولید سوریه، عراق و ایران را با تخفیف به مشتریان صاحب کارت های ویژه می فروشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازعصرایران به نقل فرانس 24 ، این یک حرکت ابتکاری در کشوری به شمار می آید که با بحران مالی و کمبود مواد غذایی دست و پنجه نرم می کند.

اما مخالفان می گویند راه اندازی این فروشگاه ها حرکتی از سوی جنبش قدرتمند شیعه برای کسب وفاداری از طریق ارائه خدمات در یک کشور ضعیف اقتصادی و مباشرت بر اقتصادهای موازی است.

مردم در حال خرید برای ماه مبارک رمضان در جنوب لبنان/ عکس: رویترز گروه حزب الله لبنان به عنوان یکی از جنبش های مورد حمایت ایران، اخیرا چند فروشگاه سوپرمارکتی را در مناطق مختلفی از جمله جنوب بیروت، ناحیه بقاع و جنوب این کشور افتتاح کرده و تلاش دارد خشم عمومی مردم این کشور را فرونشاند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محصولات ایرانی در فروشگاه های حزب الله لبنان

محصولات ایرانی در فروشگاه های حزب الله لبنان