مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 فروردین 1400 ساعت 08:552021-04-17اقتصادي

لغو تحریم ها بر کدام صنایع بورسی تاثیرگذار است؟


یک کارشناس بازار سرمایه با بیان اینکه تا زمان مشخص نشدن نتیجه مذاکرات مربوط به برجام، روند قوی در بورس شکل نخواهد گرفت، گفت: نباید به همه سهم ها در بازار با یک چشم نگاه کرد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازبورس تابناک ، امیرعلی امیرباقری به احتمال بازگشت آمریکا به برجام و تاثیر آن بر معاملات بورس اشاره و اظهار داشت: انتظار می رود تا زمانی که ریسک برجام از سر بازار برداشته نشود، روند قوی در کلیت بازار شکل نگیرد و همچنان سایه مذاکرات برجامی و رفع تحریم ها ها بر سر بازار خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: در هفته ای که گذشت هم در ابتدای هفته ثبات نسبی در معاملات بازار حاکم بود اما از اواخر هفته به دلیل داغ شدن بحث مذاکرات وین، احتمال بازگشت آمریکا به برجام و لغو تحریم های برجامی دوباره شاهد فشار فروش در کلیت بازار بودیم.

امیرباقری اظهار داشت: سوالی که بسیار در بین فعالان بازار مطرح شده است این است که برداشته شدن تحریم ها و بازگشت آمریکا به برجام باعث دسترسی کشور به منابع مالی و نهاده های تولیدی می شود، پس علت اینکه این موضوع اثر معکوس بر بازار سهام می گذارد چه خواهد بود؟ در پاسخ به این سوال باید گفت که مهمترین عامل این موضوع بحث مالی است.

این کارشناس بازار سرمایه با بیان اینکه صورت سود و زیان از دو بخش عملیاتی و مالی تقسیم شده است، افزود: ممکن است در به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لغو تحریم ها بر کدام صنایع بورسی تاثیرگذار است؟

لغو تحریم ها بر کدام صنایع بورسی تاثیرگذار است؟