مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 فروردین 1400 ساعت 08:452021-04-17سياسي

برگزاری 28 وبینار تخصصی در جهاددانشگاهی کهگیلویه و بویراحمد طی سال 99


معاون فرهنگی جهاددانشگاهی استان کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری 28 وبینار تخصصی در حوزه آسیب های اجتماعی، کارآفرینی و مسایل روز در این نهاد انقلابی در سال 99 خبر داد.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد معاون فرهنگی جهاددانشگاهی استان کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری 28 وبینار تخصصی در حوزه آسیب های اجتماعی، کارآفرینی و مسایل روز در این نهاد انقلابی در سال 99 خبر داد.

ایمان اکبری در گفت و گو با خبرنگار ایسنا با اشاره به برگزاری جلسات متعدد با مدیران کل و معاونین نهادهای فرهنگی، افزود: با توجه به لزوم حضور مستمر جهاددانشگاهی در دانشگاه های استان اقداماتی از قبیل رایزنی جهت حضور و فعالیت در دفاتر دانشگاهی به صورت محدود، ارتباط مستمر با کارشناسان فرهنگی دانشگاه ها و ارتباط مستمر با انجمن ها و کانون های دانشگاه ها به صورت محدود صورت گرفته است.

وی با اشاره به برنامه های هماهنگ در سال 1399 اظهار کرد: برنامه هایی از جمله برگزاری طرح ملی دانشجو معلم قرآن کریم، برگزاری دو دوره اردوی جهادی در قالب طرح مهرباران، شانزدهمین دوره اردوی ایران مرز پرگوهر، مرحله استانی نهمین دوره مسابقات ملی مناظرات دانشجویان ایران، در سال 99 انجام شده است.

معاون فرهنگی جهاددانشگاهی استان کهگیلویه و بویراحمد درخصوص برنامه های ویژه جهادگران در سال 1399 بیان کرد: ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری 28 وبینار تخصصی در جهاددانشگاهی کهگیلویه و بویراحمد طی سال 99

برگزاری 28 وبینار تخصصی در جهاددانشگاهی کهگیلویه و بویراحمد طی سال 99