مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 فروردین 1400 ساعت 08:452021-04-17اقتصادي

«ثبت نام» و «احراز هویت» در کارگزاری دلیران پارس آنلاین شد


مدیرعامل کارگزاری دلیران پارس از راه اندازی سامانه ثبت نام و احراز هویت غیرحضوری و صدور کد سهامداری متقاضیان در حداقل زمان ممکن خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبازرگانی، پارس فرزاد نبی زاده اظهار کرد: متقاضیان ورود به بازار سرمایه تا پیش از این برای دریافت کد سهامداری باید به شعب کارگزاری یا دفاتر پیشخوان مراجعه کرده و با ارائه اسناد هویتی، تکمیل فرم های پذیرش، درج اثر انگشت و امضا احراز هویت می شدند.

وی خاطرنشان کرد: از اواسط سال گذشته سامانه احراز هویت غیرحضوری با حضور شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه، شرکت های حوزه فناوری اطلاعات و کارگزاری های بورس راه اندازی شد، اما از آنجایی که به لحاظ الزامات امنیتی کامل نبود، کارگزاری دلیران پارس از ارائه این خدمات خودداری کرد تا زیر ساخت های امنیتی لازم ایجاد شود.

نبی زاده افزود: خوشبختانه با اعمال الزامات امنیتی، سامانه ثبت نام غیر حضوری از سوی کارگزاری دلیران پارس در اختیار علاقمندان بازار سرمایه قرار گرفته و انجام کلیه فرآیندهای ثبت نام در سجام، احراز هویت و ثبت نام جهت دریافت کد سهامداری از آن طریق امکانپذیر است.

وی تاکید کرد: متقاضیان می توانند با ورود به پایگاه اینترنتی کارگزاری دلیران پارس و یا استفاده از لینک ثبت نام، مستقیم وارد سامانه ثبت نام غیر حضوری شده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«ثبت نام» و «احراز هویت» در کارگزاری دلیران پارس آنلاین شد

«ثبت نام» و «احراز هویت» در کارگزاری دلیران پارس آنلاین شد