مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 فروردین 1400 ساعت 08:352021-04-17سياسي

فقط 25 تخت بستری برای بیماران کرونایی استان مرکزی باقی مانده است


فقط 25 تخت بستری در استان باقی مانده است و هفته جاری، هفته ای سرنوشت ساز است که باید برنامه ریزی ها به نتیجه مثبت برسد و روند کاهش بیماری ایجاد شود.

- ایسنا/مرکزی استاندار مرکزی گفت: فقط 25 تخت بستری در استان باقی مانده است و هفته جاری، هفته ای سرنوشت ساز است که باید برنامه ریزی ها به نتیجه مثبت برسد و روند کاهش بیماری ایجاد شود.

سید علی آقازاده 28 فروردین ماه 1400 در جلسه ستاد مدیریت بیماری کرونا در استان مرکزی اظهار کرد: تقریبا ظرفیت بیمارستان های استان مرکزی از نظر تخت ویژه بیماران کرونایی تکمیل است، در همین لحظه در کل استان فقط 25 تخت بستری باقی مانده است در حالی که روزانه 70 تا 80 بیمار بستری وجود دارد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر بیش از هزار تخت بستری در استان، در اشغال بیماران کرونایی است، گفت: اگر بستری ها ترخیص نشوند باید تخت های بیمارستانی در راهروهای بیمارستان ها یا بیرون از بیمارستان ها در نظر بگیریم، اما با این حال تیم های اعزامی و عمل کننده، فرمانداران و پرسنل مراکز بهداشت استان در هفته گذشته عملکرد بسیار خوبی داشتند و کادر درمان همچنان با روحیه فعالند و نباید اجازه داد این روحیه از بین برود.

آقازاده تصریح کرد: هفته جاری برای استان مرکزی سرنوشت ساز است، تمام برنامه ریزی ها در طول دو هفته گذشته طی این هفته خود را نشا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فقط 25 تخت بستری برای بیماران کرونایی استان مرکزی باقی مانده است

فقط 25 تخت بستری برای بیماران کرونایی استان مرکزی باقی مانده است