مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 فروردین 1400 ساعت 08:352021-04-17اقتصادي

مزرعه خانواده میزبان علاقه مندان به کشاورزی


شهردار منطقه 17 از احداث طرح مزرعه خانوادگی در مساحت 200 متر مربع در منطقه 17 با رویکرد کاشت، داشت و برداشت انواع مختلف سبزی های خوراکی توسط شهروندان این منطقه در خیابان رشید جهان خبرداد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، داوود لطفی شهردار منطقه 17 در این باره گفت: هدف از اجرای طرح مزرعه خانواده ترویج فرهنگ توسعه فضای سبز خانگی و ارائه آموزش های شهروندی است، همچنین کمک قابل توجهی به موضوع آموزش کارآفرینی در حوزه کشاورزی می کند.

شهردار منطقه 17 افزود: مساحت این مزرعه 200 مترمربع است که کرت بندی این زمین صورت گرفته و در اختیار علاقه مندان به کاشت، داشت و برداشت انواع مختلف سبزی های خوراکی قرار می گیرد؛ همچنین اداره فضای سبز شهرداری منطقه 17 تجهیزات، لوازم و بذر مورد نیاز را به مراجعه کنندگان ارائه می دهد و کارشناسان حوزه فضای سبز نیز در صورت نیاز آموزش را به مراجعه کنندگان ارائه می دهند.

لطفی یادآور شد: این طرح با اعتبار دو میلیارد ریالی 4 ماه پیش مورد افتتاح قرار گرفت و این روزها با توجه به فصل بهار شهروندان می توانند به شکل رایگان از این محیط که آبیاری و کود دهی آن نیز توسط عوامل فضای سبز شهرداری منطقه انجام می شود، بهره مند شوند.

وی تصریح کرد: کلاس های آموزشی کلینیک گل و گیاه شهرداری منطقه 17 به دلیل شرایط کرونایی به شکل مجازی برگزار می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مزرعه خانواده میزبان علاقه مندان به کشاورزی

مزرعه خانواده میزبان علاقه مندان به کشاورزی