مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 فروردین 1400 ساعت 08:352021-04-17اجتماعي

نقض کنندگان قانون منع تردد به مراجع قضایی معرفی می شوند


رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان از تمدید محدودیت های ترافیکی در مبادی ورودی و خروجی های شهرستان های با وضعیت قرمز و نارنجی تا پایان هفته خبر داد.

- ایسنا/ایلام رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان از تمدید محدودیت های ترافیکی در مبادی ورودی و خروجی های شهرستان های با وضعیت قرمز و نارنجی تا پایان هفته خبر داد.

سرهنگ ابوالفضل کهزادی اظهار کرد: با اعلام وضعیت قرمز کرونایی شهر ایلام و برخی دیگر از شهرهای استان از سوی ستاد استانی مقابله با بیماری کرونا قانون منع تردد و محدودیت های ترافیکی در این شهرها برای یک هفته دیگر تمدید شد.

وی با بیان اینکه ملاک عمل ماموریت پلیس راهور مصوبات ستاد مقابله با کرونا است ،از اعمال جریمه 500 هزار تومانی و توقیف خودروهای با پلاک غیر بومی و معرفی نقض کنندگان قانون منع تردد به مراجع قضایی خبر داد.

رییس پلیس راهور انتظامی استان ایلام خاطر نشان کرد: برابر مصوبه ستاد استانی کروبا و با هدف جلوگیری از گسترش بیماری کرونا و حفظ سلامت جامعه، کسانی که به صورت غیرمجاز خصوصا پلاک های غیربومی در شهرهای استان تردد داشته باشند با برخوردهای سختگیرانه از سوی پلیس مواجه خواهند شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از کانال اطلاع رسانی پلیس، کهزادی گفت:محدودیت های ترافیکی شبانه از ساعت 22شب تا3بامداد در معابر درون شهری ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقض کنندگان قانون منع تردد به مراجع قضایی معرفی می شوند

نقض کنندگان قانون منع تردد به مراجع قضایی معرفی می شوند