مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 فروردین 1400 ساعت 08:102021-04-17سياسي

تاکید رییس دانشگاه مذاهب بر جذب حداکثری دانشجویان نخبه خارجی


دانشگاه مذاهب اسلامی به عنوان یک دانشگاه بین المللی وظیفه دارد که با استفاده از ظرفیت های علمی کشور، امکان جذب حداکثری دانشجویان نخبه خارجی را برای سال تحصیلی جدید فراهم کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار تشکل های دانشگاهی خبرگزاری فارس، سید محمد حسینی رییس عنوان یک دانشگاه بین المللی وظیفه دارد که با استفاده از ظرفیت های علمی کشور، امکان جذب حداکثری دانشجویان نخبه خارجی را برای سال تحصیلی جدید به دو صورت حضوری و غیر حضوری فراهم کند.

حسینی در این جلسه ماه رمضان را ماه تقرب به خداوند دانست که آغازش رحمت، میانه اش مغفرت و پایانش رهایی از آتش دوزخ است و درهای آسمان از شب اول این ماه تا پایان باز است و تاکید کرد: باید با اغتنام این فرصت به تهذیب نفس و کسب کمالات معنوی بپردازیم.

️رییس دانشگاه مذاهب اسلامی در بخش دیگری از این جلسه با تاکید بر نکوداشت مقامِ شخصیت های تقریبی   در داخل و خارج از کشور گفت: تدوین تقویم وحدت و فعالیت پژوهشی و  فرهنگی برای تبیین شخصیت مشاهیر تقریبی و گرامی داشت مناسبتهای مشترک،  عامل موثری در همبستگی و اخوت مسلمانان است.

️حسینی همچنین به راه اندازی  شورای جذب اشاره کرد و گفت: با دعوت از شخصیت های فرهنگی با تجربه و آشنا با مسائل منطقه و جهان زمینه های پذیرش دانشجویان خارجی ارتقاء خواهد یافت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید رییس دانشگاه مذاهب بر جذب حداکثری دانشجویان نخبه خارجی

تاکید رییس دانشگاه مذاهب بر جذب حداکثری دانشجویان نخبه خارجی