مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 فروردین 1400 ساعت 08:102021-04-17بين الملل

بازپس گیری مناطق تحت اشغال مزدوران سودانی توسط ارتش یمن


رسانه جنگی یمن تصاویری را از بازپس گیری تعدادی مواضع توسط ارتش و کمیته های مردمی یمن از تصرف نیروهای سودانی وابسته به ائتلاف سعودی منتشر کرد.

- رسانه جنگی یمن تصاویری را از بازپس گیری تعدادی مواضع توسط ارتش و کمیته های مردمی یمن از تصرف نیروهای سودانی وابسته به ائتلاف سعودی منتشر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از المیادین، رسانه جنگی یمن تصاویری را از بازپس گیری مواضع در منطقه الراکب در غرب شهرستان حرض در مرز با جیزان عربستان واقع در استان حجه در شمال غرب یمن منتشر کرد.

این تصاویر نشان می دهد که ارتش یمن و کمیته های مردمی مواضع و استحکامات نیروهای سودانی در منطقه الراکب در شهرستان حرض را در پی عملیاتی هجومی که از دو محور آغاز شده بود و طی آن درگیری های شدیدی با نیروهای سودانی رخ داد، تحت کنترل درآوردند.

در پی عملیات ارتش و کمیته های مردمی یمن، تعدادی از مزدوران سودانی کشته و زخمی شدند و سلاح های مختلفی در پایگاه هایی که نیروهای سودانی در جبهه مرزی حرض از آنها گریخته بودند، تحت کنترل نیروهای یمنی درآمد.

از سوی دیگر، درگیری های شدید میان ارتش یمن با نیروهای وابسته به دولت مستعفیِ تحت حمایت ائتلاف سعودی در دو منطقه الدشوش و نخلاء در شمال غرب استان مأرب و منطقه کوه البلق در شهرستان صرواح در غرب این استان ادامه دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازپس گیری مناطق تحت اشغال مزدوران سودانی توسط ارتش یمن

بازپس گیری مناطق تحت اشغال مزدوران سودانی توسط ارتش یمن