مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 فروردین 1400 ساعت 07:552021-04-17اقتصادي

شرایط انعقاد قرارداد تیوان با شرکت های خودروسازی فراهم شود


امیدواریم با تداوم حمایت های لازم از سوی وزارت صمت و سایر متولیان مرتبط از مجموعه تیوان، شاهد به سرانجام رسیدن اهداف مجموعه در تولید موتورهای پرقدرت و کم مصرف باشیم.

- هدایت الله جمالی پور استاندار قزوین در بازدید از کارخانه موتورهای پرقدرت و کم مصرف تیوان گفت: با همت مدیران بخش صنعت و همکاری دولت و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، مجموعه تولید موتورهای یورو 6 که یکی از مهمترین طرح های مهم کشور در حوزه تولید موتور خودرو است، افتتاح شد.

استاندار قزوین با اشاره به اینکه صنعت خودرو یکی از صنایع مهم جهان به شمار می رود، تصریح کرد: با توجه به علاقه مردم به خودرو، سرمایه گذاری در این حوزه در همه کشورها یک امر اقتصادی است و کشور ما نیز به دلیل دارا بودن بازار داخلی سرمایه گذاری در بخش از صنعت کاملا اقتصادی به شمار می رود.

وی در ادامه اظهار داشت: امیدواریم با تداوم حمایت های لازم از سوی سایر متولیان مرتبط از مجموعه تیوان، شاهد به سرانجام رسیدن اهداف مجموعه در تولید موتورهای پرقدرت و کم صرف باشیم و این مجموعه را به سرانجام مطلوب برسانیم.

جمالی پور بر ضرورت حمایت وزارت صمت از مجموعه تولیدی تیوان تاکید و ابراز داشت: برای دستیابی تیوان به تیراژ 500هزار دستگاه موتور یورو6، نیاز است تا متولیان و مسئولان مرتبط حمایت های جدی را در دستو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرایط انعقاد قرارداد تیوان با شرکت های خودروسازی فراهم شود

شرایط انعقاد قرارداد تیوان با شرکت های خودروسازی فراهم شود