مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 فروردین 1400 ساعت 07:452021-04-17سياسي

بی اعتمادی به شوراها نتیجه عدم نظارت است


رییس هیئت نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی هرمزگان گفت: رد صلاحیت سیاسی را قبول ندارم زیرا باید مستندات کافی موجود باشد - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، منصور آرامی بیان داشت: مسیر برای شکایت افراد معترض میسر است و می توانند با مراجع بالاتر و هیات عالی نظارت رجوع کنند تا مبادا تصمیم گیری سیاسی در تأیید صلاحیت ها اعمال شود.

آرامی افزود: در دوره گذشته مردم نسبت به عملکرد شوراها و شهرداری ها اعتقاد کامل و کافی نداشتند آن هم به دلیل اتفاقاتی است که رخ داد و سبب بی اعتمادی مردم شد.

وی با بیان اینکه شوراها پارلمان های محلی هستند و نقش مهمی در تصمیم گیری کلان کشور دارند، تصریح کرد: شوراها برای آن بوجود آمد که مردم قوانین زندگی خود را برنامه ریزی و تصمیم گیری کنند اما در شورای پنجم نتیجه خوبی ندیده ایم.

آرامی با اشاره به اینکه بازداشت شدن بسیاری از اعضای شوراها در شهرها نیز به هیچ وجه نتیجه مناسبی نبوده است، خاطرنشان کرد: ورود دستگاه های نظارتی نشان داد که بررسی صلاحیت ها در زمان انخابات گذشته به درستی انجام نشده که چنین افرادی وارد عرصه شده و همچین تخلفاتی روی داد.

وی ادامه داد: تمامی مصوبات شوراها باید توسط فرمانداری ها تایید و تصویب شود که وقتی تخلف صورت می گیرد نشان می دهد نظارت فرمانداری ها هم به درستی صورت نگرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بی اعتمادی به شوراها نتیجه عدم نظارت است

بی اعتمادی به شوراها نتیجه عدم نظارت است