مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 فروردین 1400 ساعت 07:452021-04-17سياسي

آغاز پویش هر استان فارسی 5 هزار تومان نذر توسعه عتبات


رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات فارس از آغاز پویش هر استان فارسی ، 5 هزار تومان نذر توسعه عتبات عالیات در استان فارس خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، اسکندر قاسمی ظهر شنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه ستاد بازسازی عتبات عالیات با پیشنهاد سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در جهت بهبود شرایط نامناسب حرم های مطهر ائمه اطهار (ع) در اعتاب مقدسه پس از سرنگونی رژیم بعثی تشکیل شد، گفت: ستاد با هدف ساخت وساز و توسعه فضای زیارتی حرم های مطهر در عراق، فعالیت خود را آغاز کرد و به لطف خداوند، کار بازسازی و توسعه حرم های مطهر تا به امروز به نحو بسیار مطلوب انجام شده و زوار به راحتی می توانند به زیارت ائمه بزرگوار در عتبات عالیات بروند.

وی با بیان اینکه مردم استان فارس و ایران به لطف خدا و با عشق و علاقه تاکنون پروژه های متعددی در حرم های مطهر به سرانجام رسیده است، ادامه داد: یکی از مهمترین این پروژه ها ساخت صحن حضرت زهرا (س) در جوار حرم مطهر حضرت علی علیه السلام به مساحت 220 هزار مترمربع است که بخش زیارتی سال تحویل داده شده و بخش غیر زیارتی نیز به زودی آماده بهره برداری است.

رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان فارس، اتمام عملیات ساخت سازه فاز نخست طرح توسعه حرم مطهر امام حسین (ع) مزین بنام صحن حضرت زینب (س) و در اجرای سازه طرح توسعه حرم مطهر اما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز پویش هر استان فارسی 5 هزار تومان نذر توسعه عتبات

آغاز پویش هر استان فارسی 5 هزار تومان نذر توسعه عتبات