مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 فروردین 1400 ساعت 07:402021-04-17سياسي

تعداد شعب شورای حل اختلاف در زندان های تهران جوابگو نیست


رییس کل دادگستری استان تهران حشمتی با اشاره به اهمیت فعالیت های شورا های حل اختلاف زندان گفت: تعداد شعب شورای حل اختلاف در زندان ها جوابگو نیست و باید افزایش یابند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تهران، محمدجواد حشمتی مهذب رییس کل دادگستری استان تهران در جلسه ویدئوکنفرانس رییس کل دادگستری استان تهران با معاون برنامه ریزی و فناوری اطلاعات، معاون قضایی در امور شورا های حل اختلاف استان تهران و تنی چند از مدیران مجتمع های شورا های حل اختلاف ضمن گرامیداشت فرارسیدن ماه مبارک رمضان از تلاش ها و زحمات کارکنان شورای حل اختلاف استان تهران تقدیر و اظهار کرد: فلسفه ایجاد شورای حل اختلاف کمک به دادگستری در قالب حل و فصل اختلافات است و همین موضوع باعث شده شورای حل اختلاف دارای بُعد مردمی باشد و عملکرد مثبت و درخشانی داشته است.

وی گفت: در سند تحول قضایی به شورای حل اختلاف با توجهی خاص، تکالیفی برای آن مشخص شده که محور اصلی آن مصالحه است و وظیفه ما است آن را عملی کنیم.

رییس کل دادگستری استان تهران عنوان کرد: ظرفیت تهران برای مصالحه در پرونده ها بسیار بالا است و باید با هم افزایی بیرونی و درون سازمانی به سمت این هدف حرکت کنیم.

حشمتی با اشاره به اهمیت فعالیت های شورا های حل اختلاف زندان گفت: تعداد شعب شورای حل اختلاف در زندان ها جوابگو نی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعداد شعب شورای حل اختلاف در زندان های تهران جوابگو نیست

تعداد شعب شورای حل اختلاف در زندان های تهران جوابگو نیست