مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 فروردین 1400 ساعت 07:252021-04-17اقتصادي

رشد 48 درصدی وصول حقوق دولتی معادن استان سمنان


معاون امور معادن و صنایع معدنی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان از رشد 48 درصدی وصول حقوق دولتی معادن این استان در یک سال گذشته خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، محمد فروهر پیش از ظهر امروز در جلسه بررسی مشکلات معادن استان سمنان که در سالن جلسات سازمان صنعت، معدن و تجارت این استان برگزار شد، اظهار کرد: در سال گذشته حدود 208 میلیارد ریال حقوق دولتی از معادن استان وصول شد که نسبت به مدت مشابه آن در سال 98، 48 درصد افزایش داشته است.

وی افزود: در اسفندماه 99، مبلغی حدود 28 میلیارد ریال از معادن استان سمنان، حقوق دولتی وصول شده است که در مقایسه با اسفندماه سال 98، 34 درصد رشد را نشان می دهد.

معاون امور معادن و صنایع معدنی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان با اشاره به فعالیت حدود 630 واحد معدنی در این استان خاطرنشان کرد: این تعداد معدن با ظرفیت استخراج سالانه بیش از 21 میلیون تن مواد معدنی در استان فعالیت می کنند که ذخیره قطعی این معادن در حدود 607 میلیون تن می رسد.

فروهر با اشاره به سرمایه گذاری صورت گرفته در این معادن تصریح کرد: معادن استان سمنان با سرمایه گذاری بالغ بر 10 هزار میلیارد ریال و اشتغال زایی بیش از پنج هزار نفر در استان فعالیت می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 48 درصدی وصول حقوق دولتی معادن استان سمنان

رشد 48 درصدی وصول حقوق دولتی معادن استان سمنان