مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 فروردین 1400 ساعت 07:152021-04-17سياسي

فعالیت انتقال خون تا ساعت 23/اهداکنندگان خون جریمه نمی شوند


مدیر کل انتقال خون استان یزد با اشاره به فعالیت شیفت عصر این مرکز تا ساعت 23 در ایام مبارک ماه رمضان و نظر به کاهش اهدای خون و ذخائر خونی در این ایام، - ایسنا/یزد مدیر کل انتقال خون استان یزد با اشاره به فعالیت شیفت عصر این مرکز تا ساعت 23 در ایام مبارک ماه رمضان و نظر به کاهش اهدای خون و ذخائر خونی در این ایام، اعلام کرد: با هماهنگی های صورت گرفته اهداکنندگان خون در ساعات منع تردد شبانه جریمه نمی شوند.

نقی تقوایی با بیان این که یزدیها در اکثر عرصه ها به خصوص اهدای خون پیشتاز هستند، اظهار کرد: همت بلند مردم استان در زمینه اهدای خون، سبب شده که یزد هیچ وقت با کمبود خون و فرآورده های خونی مواجه نشود.

وی از کاهش معمول اهدای خون در ماه مبارک رمضان به خصوص در شیفت صبح با توجه به روزه داری و گرم بودن هوا، گفت: به منظور مشارکت روزه داران در امر اهدای خون، یک شیفت کاری به فعالیت مرکز اصلی اهدای خون استان در میدان ابوذر اضافه شده و علاوه بر شیفت صبح که از ساعت 07:30 تا 13 است، شیفت عصر نیز از 17:30 شروع و تا ساعت 23:00 شب ادامه دارد.

این مسئول با اشاره به منع تردد شبانه که از ساعت 21 اجرا می شود، تصریح کرد: طبق هماهنگی های صورت گرفته با استانداری، فرمانداری و راهنمایی و رانندگی، افرادی که برای اهدای خون مراجعه می کنند اعمال جریمه نخواهند شد بنابراین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت انتقال خون تا ساعت 23/اهداکنندگان خون جریمه نمی شوند

فعالیت انتقال خون تا ساعت 23/اهداکنندگان خون جریمه نمی شوند