مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 فروردین 1400 ساعت 07:052021-04-17سياسي

پیام حاجی میرزایی به مناسبت جشنواره «معلمان مؤلّف»


وزیرآموزش و پرورش در پیامی به مناسبت جشنواره «معلمان مؤلّف»، گفت: «معلمان مؤلف»، تلاشی فزون تر برای اشاعه دانش خویش به کار برده اند و نباید از نقش راهبری معلمان مؤلّف، - وزیرآموزش و پرورش در پیامی به مناسبت جشنواره معلمان مؤلّف ، گفت: معلمان مؤلف ، تلاشی فزون تر برای اشاعه دانش خویش به کار برده اند و نباید از نقش راهبری معلمان مؤلّف، هنرمند و فرهنگیان پیشرو در تعالی مدرسه، غافل شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در متن پیام محسن حاجی میرزایی، آمده است: به معلمان مؤلّف که به این حدیث نیکوی پیامبر اکرم(ص) که فرمود: قید العلم بالکتاب جامه عمل پوشاندند و با روی آوری به امر تعالی بخش تألیف کتاب، دانش را انتشار دادند، سلام و احترام عرض می کنم.

من تلاش معلمان مؤلّف را در تولید و توسعه علم می ستایم و کارآنان را ارزشمند و دانش بنیان می دانم.

هرچند نگارش کتاب، رسالت سازمانی معلّمان نیست؛ معلمان مؤلّف، تلاشی فزون تر برای اشاعه دانش خویش به کار برده اند؛ به گونه ای که حتی تاریکی شب را به نور سعی و صبر خویش، روشنی بخشیده و به تولید علم پرداخته اند.

وی در ادامه نوشته است: نظام آموزش و پرورش ایران اسلامی به فرهیختگانی که زایش ذهن و رویش قلمشان، تداوم بخش حیات تعلیم و تربیت است، مشتاق و مفتخر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام حاجی میرزایی به مناسبت جشنواره «معلمان مؤلّف»

پیام حاجی میرزایی به مناسبت جشنواره «معلمان مؤلّف»