مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 فروردین 1400 ساعت 07:052021-04-17پزشكي

بهبود مفاهیم آموزش رنگ به کودکان اُتیسم با بازی های رایانه ای


نتایج یک پژوهش در قالب یک بازی رایانه ای نشان دهنده این است که با کمک بازی های رایانه ای می توان یادگیری مفاهیم آموزش رنگ به کودکان اُتیسم را بهبود بخشید.

- ایسنا/اصفهان نتایج یک پژوهش در قالب یک بازی رایانه ای نشان دهنده این است که با کمک بازی های رایانه ای می توان یادگیری مفاهیم آموزش رنگ به کودکان اُتیسم را بهبود بخشید.

اتیسم (ASD) یک اختلال رشدی - عصبی است که با بروز مشکلاتی در برقراری ارتباط اجتماعی و وجود رفتارهای محدود، تکراری و الگوهای مورد علاقه شناخته می شود.

از آنجا که تعداد کودکان مبتلا به اتیسم روز به روز رو به افزایش است و از نظر شیوع جهانی از هر 160 کودک، یک نفر مبتلا به ASD تخمین زده می شود، مسئله آموزش و درمان این کودکان از اهمیت بسیاری برخوردار است.

مریم مطلقی - کارشناس چند رسانه ای در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه کودکان و نوجوانان مبتلا به اختلال طیف اتیسم، در مقایسه با دیگران درک متفاوت تری از دنیای پیرامون خود دارند و در شناخت ابتدایی ترین و ساده ترین عناصر بصری اطرافشان دچار ضعف هستند، اظهار کرد: یکی از دغدغه های اساسی متخصصان و والدین این کودکان، مسئله آموزش به آنها است، چراکه این کودکان در برقراری ارتباط با معلم، والدین و حتی همسالان خود دچار مشکل هستند و همین امر باعث جدا شدن آنها از جامعه شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهبود مفاهیم آموزش رنگ به کودکان اُتیسم با بازی های رایانه ای

بهبود مفاهیم آموزش رنگ به کودکان اُتیسم با بازی های رایانه ای